maibriti ajaveeb

Saturday, February 11, 2006

Minu arust peaksid olema head sõbrad head, sõbralikud, kaastundlik, ustav, viisakas, abivalmis,
tark, ei reeda ja ei räägi saladusi välja.
Aga halb sõber on kes reedab, kui ta räägib sinu saladused välja, kes ei ole ustav, kes ei ole sõbralik, kes ei ole hea, kes ei ole kaastundlik, kes on julm ja kes on igav.
Minu sõbrad on Alina, Maarja-Liisa, Greete, Kelly, Kadi-Ly, Sirle jt ja väljas poolt kooli Hanna,
Marion, Liisa, Sanna ja Katja.
Alina ja Hannaga oleme sõbrad eelmisest aastast.
Maara-Liisa ja Kellyga oleme sõbrad esimesest klassist peale.
Greetega oleme sõbrad lasteaiast kooli eelsest rühmast peale.
Sirle ja Kadi-Lyga oleme sõbra sellest klassist alates.
Marioni ja Liisaga oleme sõbrad aastast 1998.
Sanna ja Katjaga oleme sõbrad alates eelmisest nädalast.
Mina enda kohta ütelda ei oska kas olen hea sõber, aga arvan küll et olen muidu ei oleks mul ju sõpru.

2 Comments:

At 3:57 AM, Blogger maarjaliisa ajaveeb said...

AGA MINA

 
At 11:09 AM, Blogger maibriti ajaveeb said...

vabandust

 

Post a Comment

<< Home